Levertijd 2-3 Werkdagen Gratis verzending boven €40 Gratis retourneren

Klantenservice

Vraag het ons!

Bestelling plaatsen

Klik op “In winkelmand plaatsen” wanneer je een product wilt kopen. Om de bestelling af te ronden klik je op de winkelwagen rechtsboven in het scherm. Je gaat nu naar het betalingsproces, waarbij je je verzend- en factuuradres invult en een betalingsmethode kiest.


Bestelling wijzigen

Als je je bestelling definitief hebt geplaatst en betaald, wordt vrijwel direct het productproces in gang gezet. Mocht je de bestelling willen wijzigen, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Wanneer je je bestelling hebt ontvangen, kun je de gehele bestelling of de producten die je niet wilt, retourneren via de retourprocedure. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.


Bevestingsmail

Na ontvangst van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je geen bevestiging gekregen? Kijk dan ook even in je ongewenste e-mail of spam folder. Als je een account hebt aangemaakt, staat je bestelling bovendien op je accountpagina.


Annuleren

Wanneer het productieproces eenmaal is begonnen, kan je bestelling niet meer worden geannuleerd. Als je wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice


Account

Het is mogelijk om een account voor deze webshop aan te maken. Dit maakt vervolgbestellingen eenvoudiger. Klik op 'Mijn account' rechts bovenin. Kies dan voor "Account aanmaken".


Inlogproblemen

Als je problemen hebt om in te loggen op onze website, kijk dan eerst welke foutmelding je krijgt. De meest voorkomende fout is een verkeerd gespeld e-mailadres of wachtwoord. Je kunt ook altijd een nieuw wachtwoord aanmaken..


Nieuw wachtwoord

Klik op "Wachtwoord vergeten?" en vul je e-mailadres in. Binnen een paar minuten ontvang je een e-mail met een link naar een pagina waar je eenvoudig een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Betaalmethoden

U kunt uw bestellingen op verschillende manieren betalen. Wij maken onderscheid tussen directe en indirecte betalingsmogelijkheden. Het verschil is dat bij een directe betalingsmogelijkheid uw bestelling direct uitgevoerd wordt. Bij een indirecte betaling wordt deze uitgevoerd na het ontvangst van uw aankoopbedrag. Onderaan elke pagina op de website vind je de beschikbare betalingsmethoden.


Directe betaling

- iDeal

- SOFORT Banking

- Bancontact/Mister Cash

- Belfius Direct Net

- Paypal


Beveiligde verbinding met Mollie betaalservice

- Alle betalingen worden vanuit uw bank veilig begeleid met Mollie betaaldiensten.

- Wallified.nl houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

- Via Wallified.nl betaald u altijd via onze betalingspartner Mollie.


Veilig betalen met Mollie:

- Mollie is een onafhankelijke derde partij tussen u en Wallified.nl

- Veilige betalingsverbinding.

- Zelf online betalingen regelen.

- Duidelijke vertrouwde betalingsschermen vanuit uw eigen bank.


Mollie faciliteert betalingen voor meer dan 17.000 bedrijven.


SSL-verbinding

Uw transacties vinden plaats via een veilige SSL verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje links boven in de URL regel) garandeert een veilige transactie met u en uw bank. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillenden uw gegevens kunnen gebruiken. Uw bank zal tijdens de betaling via ConstrucieXL.nl zelf verbinding maken via een SSL verbinding waardoor het pictogram (slotje) bij u komt te vervallen. Dezelfde SSL veiligheid is daarintegen wel aanwezig. Bali Lifestyle garandeert een veilige en betrouwbare transactie met u en uw bank. Ook vanuit het buitenland vinden uw betalingen plaats op een veilige SSL verbinding. Al uw gegevens, inclusief uw creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Uw creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van uw order en niet verder opgeslagen. Bali Lifestyle zal uw gegevens daarom niet nog een tweede maal kunnen gebruiken.


Factuur ontvangen

Je ontvangt een bestelbevestiging per e-mail. De factuur wordt samen met je bestelling en retourformulieren toegevoegd aan de doos.

Levertijd

Nadat u de bestelling heeft geplaatst duurt het 2 tot 3 werkdagen voordat uw pakket wordt thuisbezorgd.

Als de bestelling door ons is verwerkt, ontvang je per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je zelf bijhouden wanneer onze logistieke collega bij jouw voor de deur staat.


Verzendkosten binnen Nederland

Bezorgkosten betaal je alleen als je een bestelling geplaatst hebt met een totaalbedrag van minder dan €40,-. Is het totaalbedrag hoger dan €40,-, dan betaalt u geen verzendkosten!

 

Indien u niet thuis bent

Wanneer een pakket niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het de volgende dag nog een keer aangeboden. De kans is dus aanwezig dat de bestelling dan een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde. Als de geadresseerde en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan wordt er door de medewerker van het verzendbedrijf een bericht in uw brievenbus achtergelaten. Daarop staat bij welk afhaalpunt u of de geadresseerde de bestelling kan ophalen.

Wilt u het product ruilen of retourneren? Dat kan. Maak gebruik van PostNL of UPS bezorgdienst. Posters met een afmeting van 21x29,7cm kunnen door de brievenbus. Een pakket zal een gewicht hebben van minder dan 1 kg. Producten in (voor zo ver mogelijk) in originele verpakking terugsturen. Mocht het zo zijn dat het product beschadigd bij u geleverd is, dan ontvangen wij hier graag bericht van met foto. Ontvangen wij het product retour en treffen beschadigingen of gebruikssporen aan die niet vermeldt zijn, dan zullen wij het product terugsturen. Hierbij ontvangt u het aankoopbedrag en verzendkosten niet terug. Voldoet de kwaliteit van uw posters niet aan uw verwachtingen? Neem daarom zeker contact met ons op!

Voor zichtbare afwijkingen als vlekken en beschadigingen vragen we u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een bericht toe te sturen.

Wij kunnen u pas helpen als u uw opmerking/klacht bij ons kenbaar maakt. Wij streven er naar om uw opmerking/klacht naar 100% tevredenheid op te lossen.

Daarom vragen wij om uw opmerking/klacht te mailen naar hi@wallified.nl inclusief de onderstaande gegevens:

Naam: ................................

Bestelnummer: ................................

Opmerking/klacht: ................................

Omschrijving: ................................

Daarnaast verzoeken wij u 2 digitale foto’s (met duidelijke zichtbare schade) bij te voegen in uw e-mailbericht:

Foto 1: Een foto van het ontvangen drukwerk;

Foto 2: Een foto van de verpakking (indien u uw bestelling recent ontvangen heeft).

U mag de foto’s ook opsturen naar onderstaand postadres:

Wallified Westzeedijk 275 3015 AA Rotterdam

Op het moment dat wij uw klacht volledig hebben ontvangen, nemen wij contact op om samen met u tot een gepaste oplossing te komen. Wanneer er zaken niet duidelijk zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Is er iets onduidelijk? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen.